Re: [Czuwaj] Płyta CD

Daniel Laskowski laskowskidaniel w interia.pl
Sob, 24 Cze 2006, 14:04:34 CEST

W Twoim liście datowanym 24 czerwca 2006 (13:43:00) można przeczytać:

> Ale tu zupełnie nie o to chodzi. Pytanie brzmi: czy wydawanie płyty z
> harcerskimi piosenkami w jakikolwiek sposób polepsza nasz wizerunek w
> grupie docelowej na której powinno nam najbardziej zależeć i dla której
> tak na prawdę istnieje harcerstwo??

> Czy to należy do tych rzeczy które sa medialne?

> (przypomnę mój ulubiony przykład z przyrzeczeniem, którego nie sposób
> docenić, ale które medialne nie jest WOGÓLE!)

> LEAVE THE HARCTRIX NEO.

> pozdrawiam
> g00rek

na stronie wydzialu promocji 30.05 ukazalo sie info o nagrywaniu plyty
http://www.promocja.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0019,0015&id=2301

byl czas zeby cos pozytywnie zamieszac. Teraz Twoje pytania na liscie jak i na forum ZHP, jak najbardziej maja sens i dobrze jest duskusje rozkrecic, ale to musztarda po obiedzie.

--
z POważaniem
Daniel Laskowski

Quality is important, not quantity.