Re: [Czuwaj] P³yta CD

Sob, 24 Cze 2006, 14:19:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Daniel Laskowski" <laskowskidaniel w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 June 2006 14:04
Subject: Re: [Czuwaj] P³yta CD

W Twoim li¶cie datowanym 24 czerwca 2006 (13:43:00) mo¿na przeczytaæ:

> Ale tu zupe³nie nie o to chodzi. Pytanie brzmi: czy wydawanie p³yty z
> harcerskimi piosenkami w jakikolwiek sposób polepsza nasz wizerunek w
> grupie docelowej na której powinno nam najbardziej zale¿eæ i dla której
> tak na prawdê istnieje harcerstwo??

> Czy to nale¿y do tych rzeczy które sa medialne?

> (przypomnê mój ulubiony przyk³ad z przyrzeczeniem, którego nie sposób
> doceniæ, ale które medialne nie jest WOGÓLE!)

> LEAVE THE HARCTRIX NEO.

> pozdrawiam
> g00rek

na stronie wydzialu promocji 30.05 ukazalo sie info o nagrywaniu plyty
http://www.promocja.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0019,0015&id=2301

byl czas zeby cos pozytywnie zamieszac. Teraz Twoje pytania na liscie jak i
na forum ZHP, jak najbardziej maja sens i dobrze jest duskusje rozkrecic,
ale to musztarda po obiedzie.

Ta informacja to juz by³a musztarda po obiedzie - zespo³y wybrane, czê¶æ juz
nagrana, wiêc nie przesadzaj.

A info na stronie wydzia³u... no có¿, jesli to mia³o trafiæ szerzej, to
chyba strona wydzia³u nie jest najlepszym do tego miejscem.

DJD

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj