[Czuwaj] Re: lilijka

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Nie, 25 Cze 2006, 02:00:03 CEST

Janusz Sikorski napisał(a):
>             .. Ale po kilku latach, (...)
>             Przez ustrój wypaczoną...
>
> Napewno chcesz to to używać ?
> Pozdrawiam
> Janusz Sikorski

Przyznam się szczerze, że nie kojarzy mi się ta lilijka z niczym złym i
w życiu bym nie pomyślał, że jest ona z czasów HSPS.
Moje niedpopatrzenie? Ale też może niedoszukanie. Aczkolwiek nie
szukałem specjalnie genezy tej lilijki.
Mnie (może za młody jestem) lilijka "kanciasta (nazwę roboczo) kojarzy
się z drużynami obronnymi i Centralnym Ośrodkiem Lotniczym GK ZHP.
I raczej to było źródłem inspiracji i potrzeby poszukiwań. W internecie
nie znalazłem kanciastej lilijki, więc rzuciłem na listę.

pozdrawiam i ja :)
Marek Jedynak