[Czuwaj] P³yta CD

Nie, 25 Cze 2006, 15:58:34 CEST

Pozwolê sobie odpowiedzieæ tak¿e tutaj, dla innych a Dorocie Pawelec wyslê
kopiê:

Po pierwsze: Nie cierpiê jak siê mnie traktuje jak dziecko i odbija pi³eczkê

> "Czy na prawdê tak trudno chocia¿ poszerzyc instrumentarium? Dwa pokoje od
> szefa promocji i informacji pracuje instruktor, który gra na harmonijce
> ustnej. Czy wszystkie te piosenki musz± ¶piewaæ dziewczyny? Czy wszystkie
> musz± byæ grane tak "z wolna"?"

Skoro ¯W okresli³o instrumentariun i nie da³o siê nic zrobiæ, to po co pisaæ o
innych argumentach? Okre¶li³o i koniec i ja to rozumiem.

NIe pisa³em, ¿eby wsadziæ "wszystkie mo¿liwe instrumenty", wiêc nie ma sensu
dyskutowaæ z takim argumentem. Pisa³e o poszerzeniu, mo¿e nie w ka¿dej
piosence (bo tych najbardziej dla dziadków, to juz nic nie uratuje). MO¿e
mozna by³o negocjowaæ z ¯W. Czy na prawdê kazoo by³o dla nich nie do
zaakceptowania?

> "Nie chcê siê chwaliæ, ale by³bym w stanie zebraæ
> kilku znajomych z dwóch hufców i zrobiliby¶my to lepiej, jako¶ z polotem, z
> fantazj±, z energi±. Ale kiedy znowu bêdzie druga taka szansa ??"

> Chetnie Was poslucham. Ciekawa jestem jak tam wasza intonacja, zestrojenie
> wokali (bo na pewno spiewacie w glosach), umiejetnosci minimum poprawnej
> gry na instrumentach i czy wytrzymalibyscie dwa 9-godzinne nagrania prawie
> bez przerwy powtarzajac jedna piosenke ok. 20-30 razy.

Druhna ju¿ s³ysza³a. Nawet gra³a osobi¶cie z niektórymi z nas podczas
zaanga¿owanej na szybko grupy przygrywajacej kolêdy w grudniu 2005 roku. PO
tym graniu druhna sie pyta³a czy Ci co grali nie chcieliby wzi±æ udzia³au w
jakich¶ nagraniach.

£askawie proszê nie traktowaæ doros³ych jak dzieci. Je¿eli ja piszê, ¿e by³bym
wstanie zebraæ ekipê, która to zrobi lepiej, to znaczy, ¿e ¶wiadomie
podj±³bym takie wyzwanie i wiem o czym mówiê. Nie ma sensu wiêc sugerowaæ, ¿e
nie zdajê sobie sprawy jak wygl±da praca w studio i bym jej nie podo³a³.
Zdajê sobie sprawê, ¿e druhna z racji wykszta³cenia ma w tym wzglêdzie na
pewno wiêksz± wiedzê, ale nie ma potrzeby ni± tu szafowaæ.

Rozumiem, te¿ z tego, ¿e zespo³y by³y wybierane ze wzglêdu na obycie ze
studiem, zestronienie wokalne itp ??

> To wcale nie
> wyglada tak, ze wchodzicie do studia, gracie i wychodzicie, tylko to jest
> walka o kazda nute, o kazde wspolbrzmienie, zeby bylo przynajmniej
> poprawnie. To jest probowanie kolejnych ustawien mikrofonow, cwiczenie
> niewychodzacych miejsc po dziesiatki razy. Okazja pewnie sie znajdzie,
> takze proponuje, abys zostawil kontakt do siebie w Wydziale Prom, na pewno
> do mnie dotrze.

Naprawdê nie jestem dzieckiem....bez takich tekstów...gdybym nie mia³
zielonego pojêcia jak to wygl±da, to bym siê nie wychyla³.

Kontaktu w wydziale promocji nie zostawiê, bo nie mam nawet minimalnej wiary,
¿e to co¶ da pomimo druhny zapewnieñ. Mamy plan realizowaæ nagrania we
w³asnym zakresie. Uwazam, ¿e bêd± lepsze ni¿ te, które zosta³y umieszczone na
p³ycie w ¯W. Czas pokarze. Druhna zreszt± mia³a telefon do mojej ¿ony, po
wspomnianej akcji z kolêdami....

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-¯oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choæ droga jest bez koñca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, ¿e mam powody by drogi swej nie zmieniaæ"