Re: [Czuwaj] Płyta CD

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 25 Cze 2006, 21:34:59 CEST

Byłem akurat w weekend w stolicy i nabyłem rzeczoną płytę.
Jeśli chodzi o dobór repertuaru to są i stare pieśni i nowsze hity.
Jesli natomiast chodzi o wykonanie to mam wrażenie, że to śpiewanie dzieje
się w zwolnionym tempie. Chyba, że tylko ja znam
te pioseki w wersji "żywszej".
Strasi kumple - nie harcerze - z którymi byłem w stolicy byli zawiedzeni.
Części repertuaru nie znali. Młody harcerz podśpiewywał, ale miał podobne
jak ja wrażenie.

Także dobrze, że coś się dzieje, ale nie jest to szczyt możliwości ZHP...

SW