[Czuwaj] Płyta CD

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Sob, 24 Cze 2006, 17:04:42 CEST

Jeszcze nie słuchałem piosenek nagranych na płycie więc nie mam zdania o
ich wykonaniu. Zresztą Ci z Was którzy słyszeli mnie na żywo uznają
zapewne, że nawet po przesłuchaniu nie będę miał zdania :-) ale zwróciło
moją uwagę coś innego. Otóż skoro płyta nie jest skierowana do młodzieży
- to raczej oczywiste patrząc na profil gazety do której została
dołączona to znaczy, że została skierowana do osób w średnim wieku,
którzy pewnie przeżyli swoją harcerską przygodę. Dlaczego w takim razie
ani na płycie ani w śpiewniku nie znalazła sie informacja o możliwości
przekazania 1%. To moim zdaniem największa słabość tego wydawnictwa.

Kowlak