Re[2]: [Czuwaj] Pożegnalny Ton.

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Pon, 26 Cze 2006, 01:27:07 CEST

> To jak tu wierzyć w jakiekolwiek wyjaśnienia dotyczące skrupulatnych
> przygotowań. Może trudno było odnaleźć te dane? Cóż:

> http://www.google.pl/search?q=%22Po%C5%BCegnalny+ton%22

> i już wiadomo kto jest autorem tekstu...jak już wspominałem, wszystko na
> 3+...bleeeeeeee

na marginesie dyskusji "Harcerskie Idealy" tez raczej maja chyba znanego autora, popularnosc piosenki i lotnosc odebrala go jej w harcerskeij niedbalosci naszych piosenkarzy i spiewnikowcow. W wawie nie mam dostepu do swoich spiewnikow z lat młodości,  ale akurat Gka nie powinna miec problemow z dostepem poniewaz jest to posienka ktora byla mocno promowana na wszystkich formach muzycznych Zaleczanskich na samym pocz. lat 90tych (kto pamieta te kursy to pamieta tez spotkania przy klawiszach i gitarach :) ) i znajdowala sie w publikacjach CSI Załęcze, stamtad zreszta "poszla" w Polske. A wlasnie przez to ze to jedna z niewielu jezeli nie jedyna "nowa" produkcja traktujaca o tak waznych dla nas sprawach i jednoczesnie trafiajaca do nowych pokolen to powinnismy zadbac, by jej utorzy nie byli anonimowi.

pozdr.

Marcin