[Czuwaj] Pożegnalny Ton.

Pon, 26 Cze 2006, 01:12:14 CEST

Dnia poniedziałek, 26 czerwca 2006 00:54, s00hy napisał:

> Wiecie co? Jest mi smutno. Naprawdę smutno, kiedy widzę to co robimy... Mam
> nadzieję, iż ta sprawa zostanie przez Wydział Promocji wyjasniona...

A Dorota Pawelec pisała na Forum ZHP:
http://forum.zhp.pl/viewtopic.php?id=3997

>Mozna byloby wydac wiele bardziej "na czasie" harcerskich plyt, gdyby nie
>taki wynalazek, co ciagnie duzo kasy i nazywa sie ZAiKS
>Swoja droga taka mala ciekawostka: taka najbardziej sztandarowa
>piosenka, "Stokrotka", jest rowniez obwarowana ZAiKSem i za jej nagranie
>rowniez trzeba byloby "troche" zaplacic.

To jak tu wierzyć w jakiekolwiek wyjaśnienia dotyczące skrupulatnych
przygotowań. Może trudno było odnaleźć te dane? Cóż:

http://www.google.pl/search?q=%22Po%C5%BCegnalny+ton%22

i już wiadomo kto jest autorem tekstu...jak już wspominałem, wszystko na
3+...bleeeeeeee

Mam nadzieję przynajmniej, że pan Klupś nie zastrzegł tego tekstu w ZAIKS-ie
lub innym stowarzyszeniu autorów...bo jeżeli zastrzegł, to co na to powie
Życie Warszawy? A jak stowarzyszenie, w którym Pan Klupś zastrzegł ten tekst
pozwie ŻW?

To będzie o nas głośno na całą Polskę....w istocie promocja jakiej nam
potrzeba.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"