[Czuwaj] Pożegnalny Ton.

s00hy suchy w harcerstwo.net
Pon, 26 Cze 2006, 00:54:04 CEST

Wiecie co? Jest mi smutno. Naprawdę smutno, kiedy widzę to co robimy... Mam
nadzieję, iż ta sprawa zostanie przez Wydział Promocji wyjasniona...

Niestety coraz trudniej mi zapanować nad tym, co się gdzieś wydaje, przez
kogo i gdzie. W Polsce poszanowanie praw autorskich jest niestety na
zbójecko niskim poziomie.
Na płycie śpiewają harcerki i fajnie szkoda, że autor nieznany - a
wystarczyło wrzucić tytuł w wyszukiwarkę i pewnie by się znalazł.
Oczywiście żaden z wydawców się nie zgłosił - bo nie było do kogo
[...]
Z pozdrowieniami
Sławomir Klupś

--