RE: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 26 Cze 2006, 10:13:34 CEST

Ja tez nie będę i kończę dyskusję. Jeśli celem naszego PR jest utrwalanie
stereotypowego widzenia harcerstwa to mamy w tym roku już dwa sukcesy.
Wydawało mi się, że cele są inne. I mało obchodzi mnie opinia harcmistrzów.
Chciałbym, żeby ktoś puścił płytę dzieciakom. W końcu "ASK THE BOY".

I pamiętajcie, że płyta zakupiona z gazetą leży w domu. I puszcza ją w domu
każdy, szczególnie dziecko. Często jako pierwszy (o jakaś płyta, jak chcesz
to weź).

I powtarzam - jeśli 10 seniorów się uśmiechnęło, a jeden dzieciak nie wstąpi
przez to do harcerstwa, to taka płyta nie jest sukcesem P.R.

Ale niech w Harctrixie nadal toczy się dyskusja czy lepiej na płycie
zamieścić "Hejże hej, hejża ha", czy "wiatr smętną piosnkę niesie". Świat
rzeczywisty przebiega zupełnie innym torem.