RE: [Czuwaj] Pożegnalny Ton.

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 26 Cze 2006, 10:40:16 CEST

Z korespondencji z p. Klupsiem. Kiedyś na wspomnianej przez Ciebie p.r.z.sz. korespondowałem z Jego bratem. (a może to było szantymaniaku?). W każdym razie kontakt pozostał. Zaraz po ukazaniu się płyty, zauważyłem to samo, o czym wspomniał Darek. Zaciekawiło mnie to, postanowiłem wiec spytać samego zainteresowanego.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ