[Czuwaj] Muzyka itp.

Pon, 26 Cze 2006, 15:32:48 CEST

----- Original Message -----
From: "Radek Paszkowski" <radekpa3 w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 26 June 2006 10:28
Subject: Re: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

> g00rek - wielokrotnie podawałeś przykład przynęty dla ryby - ma/może być
> inna niż ta, którą lubi wędkarz.
> Popadasz w paranoję uznając, że (tutaj) piosenki _muszą_ być hip-hop
> nowoczesne, czort wie - stylizowane na rasta, trans, czy inne techno???
> Jeśli tak często mówisz o celach, powinieneś wiedzieć co jest celem
> wspólnego śpiewania. Czy bycie "nowoczesnym" na siłę czy np. zintegrowanie
> zespołu.

 W sumie nie wiem, jak trafiac z muzyką do BOYów (jeszcze mniej do GIRLS).
Nie orientuje sie we współczesnych trĘdach, a przekrój muzyczny mam w
druzynie spory - od polskiego rocka poprzez hiphop i BeatBox (chłopcy
zgarniają po 60 zł za numerek) aż na klasycznej kończąc.

Ale coś mi sie obija o uszy, że słysząc tradycyjne zawodzenie harcerskie
niekoniecznie dobrze się czują. A dawno już temu nasze zuchy wygrąły
festiwal hufiecowy starociem "Idzie zuch". Sęk w tym, ze w aranżacjach
róznych stylów (tez każdy słuchał co innego i po kolei spiewali tę samą
zwrotkę w roznych stylach).

Ale zatem: jaka winna być obecna muzyka dla BOYów?

DJD

PS. Szczerze, to coraz bardziej i mnie skręca gdy słucham zawodzenia przy
ognisku.