[Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 11:07:45 CEST

Seascout napisał(a):

> Uważam, że pytanie g00rka jest zasadne - do kogo kierujemy przekaz? I nie
> pytam o te jedną płytę. Pytam, w ogóle, o całość działań promocyjnych ZHP.

Jeżeli ta płyta _jest_ przedsięwzięciem ZHP mogę do tak postawionego
pytania się dołączyć. Jednak z podawanych tu informacji wynikało, że to
przedsięwzięcie ŻW, które tylko _skorzystało_ (w dużym stopniu) z naszej
pomocy. A że "pomocnicy"/organizatorzy zrobili płytę bez szerszych
konsultacji, to płyta nie musi wpisywać się w jakikolwiek szerszy
harcerski przekaz PRowski.

A BTW jest jakiś program działań promocyjnych ZHP? Nie znam, więc pytam.
Nie pytam by dostać w pysk ;))

Pozdrawiam,
Raadek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,