Re: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Martyna Tochowicz szarotka25 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 11:17:56 CEST

Cześć

Radek napisał:
> Jeżeli ta płyta _jest_ przedsięwzięciem ZHP mogę do tak postawionego
> pytania się dołączyć. Jednak z podawanych tu informacji wynikało, że to
> przedsięwzięcie ŻW, które tylko _skorzystało_ (w dużym stopniu) z naszej
> pomocy. A że "pomocnicy"/organizatorzy zrobili płytę bez szerszych
> konsultacji, to płyta nie musi wpisywać się w jakikolwiek szerszy
> harcerski przekaz PRowski.

Radku dla 13,15,18 letniego młodego człowieka nie ma znaczenia czyim
przedsięwzięciem jest ta płyta. Nie ma też zanczania kto w jej nagrywaniu
tylo pomagał/uczestniczył/wspierał. Nie bedzie tago dociekał, dochodził,
analizował.

Ważny jest przekaz promocyjny z niej się wyłaniajacy. A on niestety dla
współczesnego nastolatka atrakcyjny nie jest. I dlatego ja także kiepsko
oceniam wydanie tej płyty.

Rozumiem potrzebę pozyskiwania przyjaciół wśród ludzi dojrzałych. Rozumiem,
że ich sympatia w prosty spoób może się przekładać na bardzo wymierne zyski
i działania. Jednak nie oni są naszą PODSTAWOWĄ grupą docelową. I w moim
odczuciu nie mozemy sobie pozwolić na działania, które w ewidentny sposób
utrwalają istniejący wśród młodych ludzi, niekorzystny dla nas wizerunek.

Jeszcze jedno: na tej liście udziela się czasem Jędrzej. Jędrzeju napisz
prosze jakie konkretnie działania przez ostatni rok podjął ZPiI w celu
poprawy wizerunku wśród dzieci i młodzieży - szczególnie tej
późnopodstawówkowo-gimanzjalno-licealnej. Jekie działania planujecie w ciągu
kolejnego roku. Być może to tylko mi się wydaje, że takowych nie było. Bo
gdyby na 10 działań (atrakcyjnych, widocznych, czytelnych) skierowanych do
młodziezy i dzieci pojawiła się jedna płyta w ŻW to zapewne ta rozmowa
potoczyłaby się inaczej, inaczej rozkładałyby się w niej akcenty.

Czekam z niecierpliwością.

Pozdrawiam
Martyna