[Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 12:11:51 CEST

Martyna Tochowicz napisał(a):

> Radku dla 13,15,18 letniego młodego człowieka nie ma znaczenia czyim
> przedsięwzięciem jest ta płyta. Nie ma też zanczania kto w jej nagrywaniu
> tylo pomagał/uczestniczył/wspierał. Nie bedzie tago dociekał, dochodził,
> analizował.

Z tym oczywistym stwierdzeniem nie polemizuję :) Za to na liście płyta
jest przedstawiona jako promocyjne działanie ZHP stąd moje uwagi.

To jak - jest to działanie ZHP czy ŻW??

> Ważny jest przekaz promocyjny z niej się wyłaniajacy. A on niestety dla
> współczesnego nastolatka atrakcyjny nie jest. I dlatego ja także kiepsko
> oceniam wydanie tej płyty.

Zatem należy, nie nie "należy" - _można_ powiedzieć środowisku, które
ową płytę nagrywało, że nie są atrakcyjni dla współczesnego nastolatka.
Czy w związku z tym _całemu_ harcerstwu? Zależy od woli oceniającego. No
już nie bądźmy świętsi od Papieża. Pokażcie mu środowisko, które zrobi
płytę sporo atrakcyjniejszą od tej z ŻW. :) Albo lepiej - namówcie takie
środowisko do wydania płyty. Wydaje się, że dla ŻW ta płyta była
sukcesem, więc szlak jest przetarty i będzie łatwiej powtórzyć akcję z
zawartością atrakcyjniejszą? :) Ja jestem za :)

> Jeszcze jedno: na tej liście udziela się czasem Jędrzej. Jędrzeju napisz
> prosze jakie konkretnie działania przez ostatni rok podjął ZPiI w celu
> poprawy wizerunku wśród dzieci i młodzieży - szczególnie tej
> późnopodstawówkowo-gimanzjalno-licealnej. Jekie działania planujecie w ciągu
> kolejnego roku. Być może to tylko mi się wydaje, że takowych nie było. Bo
> gdyby na 10 działań (atrakcyjnych, widocznych, czytelnych) skierowanych do
> młodziezy i dzieci pojawiła się jedna płyta w ŻW to zapewne ta rozmowa
> potoczyłaby się inaczej, inaczej rozkładałyby się w niej akcenty.
> [...]

I to jest w zasadzie odpowiedź na postulaty g00rka. Wywołano odpowiednią
komórkę do odpowiedzi :) Też jestem jej ciekaw :)

Pozdrawiam,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,