RE: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 26 Cze 2006, 12:24:31 CEST

To nie tak. Ja naprawdę nie mam nic do tego środowiska, czy zespołu, bo
nagrywają fajnie. Może trochę instrumentarium bogatsze powinno być, czy coś.
Ja chciałbym, żeby takie zespoły śpiewały na harcerskich festiwalach, a nie
to co się prezentuje w Kielcach chociażby.

Chodzi o co innego. Postawmy sobie pytanie: czy piosenka harcerska jest dla
nie-harcerza czynnikiem polepszającym nasz wizerunek? Czy jest nim pląs? Czy
jest nim obrzęd pokazany w telewizji?

Pewnie może być (no oprócz pląsu ;). Ale to bardzo, bardzo trudne. Ja bym
się za to nie zabierał.

Jest o wiele więcej łatwiejszych do pokazania spraw, które dla nie harcerza
są magnesem. Spróbuję umieścić w sieci film węgierski zrobiony przez
harcerzy o tatracorze. Jest naprawdę świetny. I nowoczesny. I bardzo,
bardzo, bardzo niskonakładowy. Zrobiony budżetem drużyny. Czyli żadnym.

Kamera własna + windows movie maker :)