RE: [Czuwaj] Demokracja, Mokotów, było: Zjazd ChorągwiStołecznej

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 26 Cze 2006, 12:25:32 CEST

A czy to nie było tak, że Mokotów "sam tego chciał" nie umawiając się na
jednego kandydata, tylko rozbijając własne głosy? Nie wiem piszę co
słyszałem, wyprowadźcie mnie z błędu...