Re: [Czuwaj] Demokracja, Mokotów, było: Zjazd ChorągwiStołecznej

Martyna Tochowicz szarotka25 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 12:41:16 CEST

Grzegorzu,

Moja ocena jest krótka: widać nie przekonalismy do siebie zjazdu.
Delegaci oddawali głos na tych kandydatów, których uznali za najlepszych,
najbliższych swoim poglądom. Żałuję, że tak się stało. Ale cieszę sie, że
podjęłam decyzję o kandydowaniu. Przygotowałam sie do tego rzetelnie, co mam
nadzieję było widoczne w dyskusji na sali.

Nie uważam, żeby parytet rozwiązywał ten problem. Osobiście chcę wybierać na
każdym szczeblu władzy takie osoby, które najbardziej budzą moje zaufanie,
które uważam, za cenne i przygotowane do obowiązków jakich chcą się podjąć,
co do których chcę by mnie reprezentowały, ktorych poglady na harcerstwo są
mi najbliższe. Uważam, że poszczególne władze na poziomie choragwi nie są po
to by myśleć w kategoriach interesu konkretnych hufców, z których pochodzą,
a po to by myśleć w kategoriach dobra chorągwi. I nie sądze aby jakiekolwiek
parytety były tutaj słuszne - bo skoro postulujesz (?) parytet środowiska,
to dlaczego nie wieku, stopnia, płci?

Jednak cieszy taka troska o nasze środowisko :)
Dziękuję Ci za nią :)

Pozdrawiam
Martyna