Re: [Czuwaj] Demokracja, Mokotów, było: Zjazd ChorągwiStołecznej

Martyna Tochowicz szarotka25 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 12:29:00 CEST

> A czy to nie było tak, że Mokotów "sam tego chciał" nie umawiając się na
> jednego kandydata, tylko rozbijając własne głosy? Nie wiem piszę co
> słyszałem, wyprowadźcie mnie z błędu...

Michale - miejsc w Radzie Chorągwi było 11, z Mokotowa kandydowały 3 osoby
Miejsc w Komisji rewizyjnej było 7, z Mokotowa kandydowały 2 osoby.
Miejsc w Sądzie Harcerskim było 9, kandydowała 1osoba.

Moim zdaniem nie jest to rozbijanie głosów. Dodatkowo szczegółowa analiza
ilości głosów oddanych na poszczególnych kandydatów także o tym świadczy

Dodam, że ilość kandydatów wystawionych przez Twój hufcie to: 2,2,1 (?),
wiec chyba nie za bardzo rózniło się od naszej :)))

pozdrawiam
szar