RE: [Czuwaj] P³yta CD

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 26 Cze 2006, 15:15:24 CEST

A w³a¶nie mia³em o tym napisaæ:
Nie wiem na ile mo¿na ufaæ artyku³om w Wiki:

Polskie god³o nosi nazwê w³asn± Orze³ Bia³y, ale heraldyczny opis pañstwowego symbolu brzmi: w polu czerwonym srebrny orze³ w z³otej koronie.

Biel oddaje w heraldyce metal srebrny.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Pó³noc