Re: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Pon, 26 Cze 2006, 15:43:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 26 June 2006 12:24
Subject: RE: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

To nie tak. Ja naprawdę nie mam nic do tego środowiska, czy zespołu, bo
nagrywają fajnie. Może trochę instrumentarium bogatsze powinno być, czy coś.
Ja chciałbym, żeby takie zespoły śpiewały na harcerskich festiwalach, a nie
to co się prezentuje w Kielcach chociażby.

==========

Michale - Kielce to jest "festiwal kultury szkolnej" czyt. co belfry myslą,
ze jest fajne i co POWINNO się młodym podobać.

Niestety, BOYe są wredni, antyszkolni i złośliwie lubią cos innego.

Jest o wiele więcej łatwiejszych do pokazania spraw, które dla nie harcerza
są magnesem. Spróbuję umieścić w sieci film węgierski zrobiony przez
harcerzy o tatracorze. Jest naprawdę świetny. I nowoczesny. I bardzo,
bardzo, bardzo niskonakładowy. Zrobiony budżetem drużyny. Czyli żadnym.

Kamera własna + windows movie maker :)

=========

Rzuć, rzuć.

DJD