co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 17:08:06 CEST

Seascout napisa³(a):

> ::> Napisa³em ju¿ gdzie indziej - je¶li w ogóle bierzemy siê za reklamowanie
> ::> harcerstwa muzyk± (bardzo, bardzo trudne) to zróbmy to na bardzo wysokim
> ::> poziomie. Ale ja bym siê za to nie bra³. Bo to w³a¶nie bardzo trudne.

> ::Acha. Czyli jednak we¼my siê i... zróbcie? MY siê bierzemy, ale lepiej
> ::tego NIE RÓBMY? To mo¿e jednak po³ó¿my siê i pole¿my? ;))

> Przepraszam Ciê Radek,
> Ale co¶ w Twojej argumentacji jest nie tak. Je¶li uwa¿am, ¿e promocja ZHP
> jest robiona ¼le, to nie dajesz mi prawa do krytyki tego, tylko uwa¿asz, ¿e
> sam mam j± robiæ? A niby jak?

Nie masz za co przepraszaæ :) Rozmawiamy :)

My¶la³em, ¿e wyrazi³em siê do¶æ jasno. No ok. Mogê literalnie.
Otó¿  w mej skromnej opinii _nie_wypada_ g00rkowi jako nie bylejakiemu
pracownikowi harcerskiego wydawnictwa oraz instruktorowi GK ZHP tak
bezpardonowo krytykowaæ dzia³añ jakiego¶ ¶rodowiska nie proponuj±c nic w
zamian.

Z jednej strony na www GK ZHP widnieje zapis: "Piosenki za¶piewali
harcerki i harcerze z Chor±gwi Mazowieckiej, którym za ich trud, pot i
³zy na nagraniu bardzo dziêkujemy." a z drugiej z ust instruktora tej
samej G³ównej Kwatery padaj± nieprzyjemne s³owa krytyki po¶rednio pod
adresem twórców, bezpo¶rednio pod adresem GK czy samego Wydzia³u Promocji.

> A czy mamy prawo wymagaæ, od etatowych pracowników ZHP, by robili jak
> najlepiej to za co im p³acimy? Czy równie¿ - Twoim zdaniem - powinni¶my sami
> za nich wykonywaæ ich pracê?

Pytanie z d³ugiej serii retorycznych :)

Zauwa¿, ¿e nadal na li¶cie oficjalnie nic nie us³yszeli¶my na ile
wspó³praca GK ZHP z ¯W by³a dzia³aniem oficjalnym, na ile tylko mo¿e
kto¶ z WP poda³ telefon do ¶rodowiska ¶piewaj±cego i na tym wspó³praca
siê zakoñczy³a.
Mo¿e Ty i g00rek odpowiedzi na pytania znacie - powiedzcie i wtedy wiele
w±tpliwo¶ci siê wyja¶ni, a zdania dyskutuj±cych stron albo zaczn±
wspó³brzmieæ, albo przynajmniej bêd± klarowniejsze ;)

> I - jak kto¶ ju¿ pisa³ na tej li¶cie - je¿eli mi siê nie podoba jaka¶
> piosenka - to czy muszê napisaæ inn±, lepsz±, hit, - ¿eby móc j± krytykowaæ?

To zale¿y kim jeste¶ :) Je¶li jeste¶ krytykiem muzycznym - oczywi¶cie
nie musisz, bo ci, jak wiadomo, pisaæ nie potrafi± i nie do tego s±
powo³ani, a w ogóle to im s³oñ na ucho nadepn±³ ;PP
Ale je¶li jeste¶ muzykiem czy tek¶ciarzem... A to ju¿ zupe³nie inna para
kaloszy :)

Pozdrowiwszy,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,