RE: co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 26 Cze 2006, 14:18:26 CEST

::
::> Napisa³em ju¿ gdzie indziej - je¶li w ogóle bierzemy siê za reklamowanie
::> harcerstwa muzyk± (bardzo, bardzo trudne) to zróbmy to na bardzo wysokim
::> poziomie. Ale ja bym siê za to nie bra³. Bo to w³a¶nie bardzo trudne.
::
::Acha. Czyli jednak we¼my siê i... zróbcie? MY siê bierzemy, ale lepiej
::tego NIE RÓBMY? To mo¿e jednak po³ó¿my siê i pole¿my? ;))
::
[R:]

Przepraszam Ciê Radek,

Ale co¶ w Twojej argumentacji jest nie tak. Je¶li uwa¿am, ¿e promocja ZHP
jest robiona ¼le, to nie dajesz mi prawa do krytyki tego, tylko uwa¿asz, ¿e
sam mam j± robiæ? A niby jak?

Je¶li na przyk³ad propozycja programowa przygotowana przez GK wydaje mi siê
do¶æ marnej jako¶ci, to oznacza, ¿e mogê siê na ten temat wypowiedzieæ
dopiero wtedy jak zrobiê swoj± w³asn±? Wydrukujê materia³y i roze¶lê do
¶rodowisk?

Nie rozumiem... :(

A czy mamy prawo wymagaæ, od etatowych pracowników ZHP, by robili jak
najlepiej to za co im p³acimy? Czy równie¿ - Twoim zdaniem - powinni¶my sami
za nich wykonywaæ ich pracê?

I - jak kto¶ ju¿ pisa³ na tej li¶cie - je¿eli mi siê nie podoba jaka¶
piosenka - to czy muszê napisaæ inn±, lepsz±, hit, - ¿eby móc j± krytykowaæ?

Seascout