RE: co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 26 Cze 2006, 17:53:51 CEST

::
::
::> A czy mamy prawo wymagaæ, od etatowych pracowników ZHP, by robili jak
::> najlepiej to za co im p³acimy? Czy równie¿ - Twoim zdaniem - powinni¶my
sami
::> za nich wykonywaæ ich pracê?
::
::
::Zauwa¿, ¿e nadal na li¶cie oficjalnie nic nie us³yszeli¶my na ile
::wspó³praca GK ZHP z ¯W by³a dzia³aniem oficjalnym, na ile tylko mo¿e
::kto¶ z WP poda³ telefon do ¶rodowiska ¶piewaj±cego i na tym wspó³praca
::siê zakoñczy³a.

[R:]
Radek, ale ja pisa³em nie o p³ycie - dodatku do ¯W. Pisa³em w ogóle. O tym
co mo¿na krytykowaæ a czego nie. Jako przyk³ad poda³em dzia³ania promocyjne
GK czy propozycjê programow± (ale to tylko przyk³ady - nie chcê teraz
dyskutowaæ o konkretach). A nie trud Lizi (ona jest z mojego hufca) w³o¿ony
w nagranie p³yty!

::
::> I - jak kto¶ ju¿ pisa³ na tej li¶cie - je¿eli mi siê nie podoba jaka¶
::> piosenka - to czy muszê napisaæ inn±, lepsz±, hit, - ¿eby móc j±
krytykowaæ?
::
::To zale¿y kim jeste¶ :) Je¶li jeste¶ krytykiem muzycznym - oczywi¶cie
::nie musisz, bo ci, jak wiadomo, pisaæ nie potrafi± i nie do tego s±
::powo³ani, a w ogóle to im s³oñ na ucho nadepn±³ ;PP
[R:]

A jak siê jest instruktorem ZHP?

Seascout