co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 18:05:56 CEST

Seascout napisa³(a):

> Radek, ale ja pisa³em nie o p³ycie - dodatku do ¯W. Pisa³em w ogóle.

A sk±d mamy o tym wiedzieæ skoro tego nie napisa³e¶, lub lepiej - nie
za³o¿y³e¶ nowego w±tku?
Ten w±tek traktowa³ o krytyce CD wydanej przez ¯W. Wyewoluowa³ do
konkretnej krytyki instruktora GK dzia³añ podejmowanych (no w³a¶nie bo
nadal nie mam pewno¶ci) przez GK.

> A nie trud Lizi (ona jest z mojego hufca) w³o¿ony w nagranie p³yty!

Tak, wiem. Doczyta³em sk±d s± cz³onkowie zespo³u. Mo¿e poka¿ im powy¿sze
posty i zapytaj o ich zdanie? :-| Albo mo¿e nie. :/

> ::To zale¿y kim jeste¶ :) Je¶li jeste¶ krytykiem muzycznym - oczywi¶cie
> ::nie musisz, bo ci, jak wiadomo, pisaæ nie potrafi± i nie do tego s±
> ::powo³ani, a w ogóle to im s³oñ na ucho nadepn±³ ;PP

> A jak siê jest instruktorem ZHP?

No wybacz, ale albo nie zrozumia³e¶ tego przyciêtego cytatu, albo ja
jestem z innej bajki ;((

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,