co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

Pon, 26 Cze 2006, 22:48:48 CEST

Dnia poniedzia³ek, 26 czerwca 2006 17:53, Seascout napisa³:

> Radek, ale ja pisa³em nie o p³ycie - dodatku do ¯W. Pisa³em w ogóle. O tym
> co mo¿na krytykowaæ a czego nie. Jako przyk³ad poda³em dzia³ania promocyjne
> GK czy propozycjê programow± (ale to tylko przyk³ady - nie chcê teraz
> dyskutowaæ o konkretach). A nie trud Lizi (ona jest z mojego hufca) w³o¿ony
> w nagranie p³yty!

W sumie po ca³ym dniu krytyk i obron tego projektu, to po raz kolejny Rafa³
Klepacz wyrazi³ to o co i mi w istocie chodzi³o.

Jestem tak naprawdê wdziêczny za trud ludzi, którzy pracowali przy tym
nagraniu. Jemu nic nie mo¿e zaprzeczyæ.

Z³y jestem, ¿e takie dzia³ania zdarzaj± siê tylko "przypadkiem" z inicjatywy
innej ni¿ GK ZHP. I jak pisa³ S³awek Wa¶, ¿e jak w koñcu siê udaje co¶ zrobiæ
(tak rzadko), to nie jest to szczyt mo¿liwo¶ci ZHP.

I ¿eby krytykê przekuæ na cos pozytywnego, to zapytam: Mo¿e WPI by³by w stanie
wyprodukowac przy pomocy harcerzy takie wydawnictwo (p³ytê) z piosenkami w
nowoczesnych aran¿acjach, z jakimi¶ multimediami i tê p³ytê rozes³aæ do
ilu¶tam redakcji z propozycj±, ¿eby do³±czyli j± jako gad¿et do swich
wydawnictw? Wydaje mi siê, ¿e taka akcja nie przekracza mo¿liwo¶ci GK ZHP
skoro w niskiej jako¶ci (z racji kiepskiego sprzêtu) by³bym w stanie sam co¶
takiego zrealizowaæ...je¿eli bêdzie potrzeba, to ja zg³aszam do udzia³u w
nagraniach piosenek wêdrowników ze swojego szczepu. Znajdziemy
niezastrzerzone teksty, przygotujemy aran¿acje, wys³uchamy krytyk i we¼miemy
udzia³ w nagraniach podejmuj±c trud rzetelnego siê do nich przygotowania i
oczywi¶cie zrzeczemy siê praw do ych nagrañ na rzecz ZHP.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-¯oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choæ droga jest bez koñca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, ¿e mam powody by drogi swej nie zmieniaæ"