co na haczyk?, było RE: [Czuwaj] Płyta CD z Życia Warszawy - eot.

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 27 Cze 2006, 00:05:20 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):
> I żeby krytykę przekuć na cos pozytywnego, to zapytam: Może WPI byłby w stanie
> wyprodukowac przy pomocy harcerzy takie wydawnictwo (płytę) z piosenkami w
> nowoczesnych aranżacjach, z jakimiś multimediami i tę płytę rozesłać do
> iluśtam redakcji z propozycją, żeby dołączyli ją jako gadżet do swich
> wydawnictw? Wydaje mi się, że taka akcja nie przekracza możliwości GK ZHP
> skoro w niskiej jakości (z racji kiepskiego sprzętu) byłbym w stanie sam coś
> takiego zrealizować...jeżeli będzie potrzeba, to ja zgłaszam do udziału w
> nagraniach piosenek wędrowników ze swojego szczepu. Znajdziemy
> [...]
Mogę jakoś pomóc moją skromną osobą.

Tylko trzeba będzie dobraż teksty z małą ilością sformułowań typu "hej
miły panie", "smętną piosnkę", czy "hejże hej, hejże ha" :] Bo wtedy
aranżacja nie pomoże.

No chyba że to jakiś remix w rodzaju DJ Twistera i "a ja sobie gram na
gramofonie" z Mietkiem Foggiem w roli głównej ;) Można parę takich
oldskulowych kawałków zmontować...

Ja wogóle wierzę w ludzi, na pewno mamy kilku harcerz/ex harcerzy którzy
montują muzykę, montują filmy, nagrywają czy robią inne umiejętne w
promocji rzeczy.

JA sam szukałem dobrego grafika bardzo długo, a okazało się że wyrósł
pod nosem - w hufcu. Ma 16 lat i robi lepszą grafikę niż ktokolwiek kogo
znam. Trzeba tylko szuuuukać. Aktywnie!

pzdr