Re: co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy - eot.

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 27 Cze 2006, 10:55:58 CEST

----- Original Message -----
From: "Micha³ Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, June 27, 2006 12:05 AM
Subject: Re: co na haczyk?, by³o RE: [Czuwaj] P³yta CD z ¯ycia Warszawy -
eot.

> Mogê jako¶ pomóc moj± skromn± osob±.
>
> Tylko trzeba bêdzie dobra¿ teksty z ma³± ilo¶ci± sformu³owañ typu "hej
> mi³y panie", "smêtn± piosnkê", czy "hej¿e hej, hej¿e ha" :] Bo wtedy
> aran¿acja nie pomo¿e.
>
> No chyba ¿e to jaki¶ remix w rodzaju DJ Twistera i "a ja sobie gram na
> gramofonie" z Mietkiem Foggiem w roli g³ównej ;) Mo¿na parê takich
> oldskulowych kawa³ków zmontowaæ...
>
> Ja wogóle wierzê w ludzi, na pewno mamy kilku harcerz/ex harcerzy którzy
> montuj± muzykê, montuj± filmy, nagrywaj± czy robi± inne umiejêtne w
> promocji rzeczy.

> [...]

To ja przedstawie jak to wyglada w mojej druzynie. Mam nowe dzieci - sa 3
miesiace w harcerstwie. Ich ulubione piosenki harcerskie (kolejnosc
przypadkowa) to:
1) Szara lilijka,
2) Krajka,
3) Plonie ognisko,
4) Ramie prez,
5) Maly oboz,
6) Zielony mundur,
7) Zielony plomien
8) Zawsze malo,
9) Bieszczadzki trakt,
10) Ida skauci,
11) Dzdzownica
12) Piesn pozegnalna

A jak g00 jest w Twojej druzynie (tej ktora prowadzisz)? Ktore piosenki sa
na topie? :)

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj