[Czuwaj] harcmistrzowi harcmistrz ;-)

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 26 Cze 2006, 17:58:47 CEST

::
::Michał Górecki napisał:
::> I mało obchodzi mnie opinia harcmistrzów.
::
::Zapamiętam Ci to, druhu harcmistrzu, i przypomnę złosliwie, jak będziesz
::wyrażał kolejną opinię.

Przepraszam Darku, trochę wyrwałeś z kontekstu. Tu popieram g00rka. Powinno
nas interesować co jest atrakcyjne dla młodzieży w wieku harcerskim, a nie
co jest atrakcyjne dla harcmistrzów!

Jednym słowem, mamy być organizacją atrakcyjną dla dzieci żyjących na
początku XXI wieku, nie atrakcyjną dla dzieci na początku XX wieku, czy dla
dzieci, żyjących w latach 70 XX wieku.

A mam wrażenie, że na siłę chcemy być atrakcyjni dla tej młodzieży z lat 70.

Dlatego popieram w całej rozciągłości hasło Roberta BP. Spytajmy chłopców!
Nie pytajmy harcmistrzów o to co jest interesujące dla chłopców!

SeaSCOUT