[Czuwaj] harcmistrzowi harcmistrz ;-)

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Pon, 26 Cze 2006, 18:10:22 CEST

Darek Brzuska napisał(a):

> Zapamiętam Ci to, druhu harcmistrzu, i przypomnę złosliwie, jak
> będziesz wyrażał kolejną opinię.

> Dobrze. Puszczę, obiecuję. W koncu mam drużynę, to nie będę miał
> problemów. Tylko poczekaj trochę, bo chwilowo nie mam zbiórki w
> najblizszych dniach. O opinich poinformuję.
Darek, czy wszystko musisz odbierać dosłownie?

Czy myślisz, że wiesz czego chce 13 latek? Myślę że zarobiłbyś krocie w
firmie zajmującej się marketingiem :]
Chodziło mi o to, że opinia harcmistrzów (także moja) jest mniej ważna
od opinii dzieciaków w takiej kwestii.

I powtarzam - twoja drużyna się do tego nie nadaje. Tak samo jak
dzieciaki Radka. Bo są już harcerzami :]