[OT] [Czuwaj] P³yta CD a problem demograficzny ZHP

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Pon, 26 Cze 2006, 19:48:23 CEST

Bogdan Ciechomski napisa³(a):

> PS. Ten mail mo¿e przyj¶æ 2 razy poniewa¿ wysy³am go ponownie (pierwszy nie
> doszed³ do tej pory). Czy to normalne ¿e maile przychodz± w innej
> kolejno¶ci? Jak czytam to widzê ¿e kto¶ cytuje cudz± wiadomo¶æ wcze¶niej ni¿
> dosz³a.

Taki urok bezp³atnych skrzynek pocztowych :> Chocia¿ nie tylko.
Zreszt± do znajomego kolega zza ¶ciany wys³a³ maila w jakiej¶ sprawie
biznesowej. Mail doszed³ po pó³ roku, gdy nikt ju¿ nie pamiêta³ o co
chodzi³o ;))

R.

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,