[OT] [Czuwaj] Płyta CD a problem demograficzny ZHP

Pon, 26 Cze 2006, 22:50:52 CEST

Dnia poniedziałek, 26 czerwca 2006 19:48, Radek Paszkowski napisał:

> Taki urok bezpłatnych skrzynek pocztowych :> Chociaż nie tylko.
> Zresztą do znajomego kolega zza ściany wysłał maila w jakiejś sprawie
> biznesowej. Mail doszedł po pół roku, gdy nikt już nie pamiętał o co
> chodziło ;))

Cóż za znaczenie ma, że on fizycznie był za ścianą jeżeli serwer stał na
wyspach Fidżi ?? :)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"