Re: [Czuwaj] P³yta CD

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 27 Cze 2006, 00:55:59 CEST

 Witam!

Krótka uwaga w sprawie piosenki "BP vel Harcerskie idea³y, czy te¿ Ramiê
prê¿.
Staram siê od kilkuy lat propagowaæ informacje na temat jej autora ale
widzê, ¿e nie udaje mi siê to skutecznie zrobiæ.,
Mo¿e wiêc teraz- piosenkê tê  napisa³ instruktor naszego hufca  Kraków Nowa
Huta dh Robert Bochenek ( nie pamietam czy by³ pwd czy te¿ phm). Napisa³ tez
jeszcze kilka innych - np. Zielony mundur ( mêczony niemo³osiernie przez
wiele ¶rodowisk w ca³ym kraju).
Zdaje siê ¿e jeszcze Szara lilijka.... Druh ten, którego pamiêtam jeszcze z
lat ¶wietno¶ci naszego hufca niestety zmar³a tragicznie po d³ugiej chorobie.
Zostawi³ ¿onê i dziecko. Jego córka skontako0twa³a siê ze mn± kilka lat
temu, ale nie uda³o mi siê z ni± zobaczyæ. By³a w ZHR.
Spróbujê do nich dotrzeæ po wakacjach. Mo¿e zachowa³y siê jakie¶ inne
piosenki. Swoj± droga mia³ ten cz³owiek talent do opisywania tego co nam w
duszy gra.....
Dobrze by³oby aby jego autorstwo znalaz³o siê na stronach ¶piewników. Ja tak
ju¿ dawno zobi³em w naszym ¶piewniku szczepowym podajê te infomacje.

Pozdrawiam

Andrzej