[Czuwaj] kadencyje

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 27 Cze 2006, 13:36:40 CEST

Tomku - ustalmy jedno. Nie twierdzę, iż było to celowe działanie. Twierdzę, iż uniemożliwiło. Wiem - bo do ostatniej chwili trwały rozmowy.
I uwierz mi - nie byli to ludzie, którzy spiskują bez przerwy przeciw druhowi Kowalczykowi. Dopuść też proszę do siebie tak rewolucyjną myśl, iż są to ludzie którym na tej chorągwi zależy.  Nie wiem skąd ta tendencja, aby każdej opozycji przypinać od razu gombrowiczowską "gębę".

>Nie jestem czlowiekiem Kowalczyka. Nie jestem niczyim czlowiekiem. Ale
>stram
>się patrzec na swiat obiektywnie. Mowie co mi się nie podoba, ale staram
>się
>cos robic, żeby było lepiej.
>Denerwuja mnie szczegolnie Ci, którzy poswiecaja swoje zycie na
>krytykowanie
>innych nie zostawiajac nic po sobie samym.

Gdybyś podał konkrety - któż to taki, bardzo ułatwiłoby to nam dalszą dyskusję. Plus konkretne przykłady. ;-)

>Przepraszam za ostre slowa. Staralem się powstrzymywac, ale nie moglem już
>dluzej. Postaram się na ten temat już publicznie nie wypowiadac.

Ja zawsze z miłą chęcią wsłuchuję się w słowa członków komendy mojej macierzystej Chorągwi.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ