[Czuwaj] kadencyje

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 27 Cze 2006, 14:16:54 CEST

Miałem nie pisac, ale skoro wywolujesz...

Dla ulatwienia - nie o Tobie myslalem. :-)
Ale wystarczy wejsc w archiwum listy i poczytac wypowiedzi niektórych
instruktorow tej choragwi, którzy już dawno "udowodnili", ze Kowalczyk jest
synem szatana i jego glownym celem jest zniszczenie tej choragwi...

Tomek