[Czuwaj] Lista harchitów ;) było co na haczyk?

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Wto, 27 Cze 2006, 13:59:16 CEST

hm. Rafal M. Raniowski HR napisał(a):

> To ja przedstawie jak to wyglada w mojej druzynie. Mam nowe dzieci - sa
> 3 miesiace w harcerstwie. Ich ulubione piosenki harcerskie (kolejnosc
> przypadkowa) to:

To może druhowie najdruhniejsi :) warto porozmawiać jakie piosenki
wchodzą obecnie w skład kanonu, który harcerze (sami z siebie) _chcą_
śpiewać i jakie są tym samym dla nich atrakcyjne?

G00rek - jeśli masz chęć zmodyfikuj to pytanie tak, by uzyskać "na
wyjściu" jakiś _konkret_.

Ukazany zestaw może być wskaźnikiem jaki repertuar jest atrakcyjny a
jaki nie. Czy będą w nim dominowały piosenki wymienione przez
szlachetnego przedpiścę czy hmmm... inne nowoczesne, No nie wiem, to
chyba nowoczesny przykład - ze śpiewnika harcerskiego - "ona jest
pedałem"...

Pozdrowiwszy,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,