=?iso-8859-2?Q?RE:_=5BCzuwaj=5D_Lista_harchit=F3w_; =29_by=B3o_co_na_hac?= zyk?

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 27 Cze 2006, 14:55:54 CEST

Ustalmy jedno - do czego te piosenki mają służyć.

- Jeśli to ma być śpiewnik dla harcerzy to zorientujmy się czego harcerze
słuchają i to wydajmy. Ostatnio pomagałem w tym Adrianowi Łaskarzewskiemu.

- Jeśli ma to być akcja naborowa, czy promocja skierowana do NIEharcerzy to
nie zwracajmy na to uwagi, tylko zastanówmy się czym trafimy do kogoś
zupełnie SPOZA harcerstwa.

To dwie ZUPEŁNIE inne sprawy.

Czy WRESZCIE wyraziłem się jasno?
:/