[Czuwaj] kadencyje

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Wto, 27 Cze 2006, 15:51:38 CEST

-----Original Message-----
From: On Behalf Of TOGRO.pl
Sent: Tuesday, June 27, 2006 12:10 PM
Nie wierze w to, ze zwolanie zjazdu w czerwcu UNIEMOZLIWILO kadydowanie.
Przeciez takie same szanse miał Kowalczyk. Komenda nie kryla się z decyzja o
terminie Zjazdu. We wtorek decyzje podjela komenda, w czwartek wiedzieli już
o tym wszyscy komendanci, a wieczorem informacja pojawila się w internecie.

M===
Ehh... A mnie jakoś trudno uwierzyć w tłumaczenia o niebywałej konieczności
natychmiastowego zwoływania zjazdu, która wynikła nagle w maju... Akurat
wtedy, kiedy rozpoczynały się różnego rodzaju dyskusje instruktorskie na
temat jesiennego zjazdu i ewentualnych kontrkandydatur.

===Tomek:
Nie jestem czlowiekiem Kowalczyka. Nie jestem niczyim czlowiekiem. Ale stram
się patrzec na swiat obiektywnie. Mowie co mi się nie podoba, ale staram się
cos robic, żeby było lepiej.

===Maciek:
Jesteś Tomku człowiekiem Komendy Chorągwi pod wodzą druha Kowalczyka :-)

====Tomek:
Denerwuja mnie szczegolnie Ci, którzy poswiecaja swoje zycie na krytykowanie
innych nie zostawiajac nic po sobie samym.

===Maciek:

Hmmm... Przyłączam się do opinii Parasola. Wskaż Tomku tych wstrętnych
wywrotowców nierobów...

Swoją drogą, kluczem do zrozumienia procedur demokracji w Stołecznej jest
analiza listy delegatów. Zaryzykuję tezę, że paradoksalnie o wyborze
komendanta chorągwi decydują w znacznej mierze hufce podwarszawskie, w
części z etatowymi komendantami, niezbyt liczne i prężne...  Ale jest się na
kim oprzeć.

Pozdrawiam,

Maciek Syska