RE: [Czuwaj] kadencyje, a właściwie o Stołecznej

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 27 Cze 2006, 16:09:01 CEST

Hm.. nie wiem czy umknęły Ci takie fakty:

- które środowiska zgłosiły uchwałę o powołaniu Chorągwianej Szkoły Instruktorskiej? Kto się podjął jej poprowadzenia?
- które środowiska poprawiły strategię chorągwi (w ponad 50%), które to poprawki Zjazd przyjął (z tego widać, iż były dobre?).

Swoją drogą jedna z delegatek (komendantka Hufca), osoba młoda, naskoczyła na mnie w przerwie: "jakim prawem zgłosiliśmy tyle poprawek? Ona nie zamierza tu siedzieć do 5 nad ranem".
I tyle Tomku jeśli chodzi o świadomość części delegatów.

Nie potrafię Cię Tomku rozgryźć. Szczerze. Trochę Cię poznałem i wiem że działasz w dobrej wierze. Jednocześnie, Twoja spojrzenie bywa czasami bardzo... selektywne.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ