RE: [Czuwaj] kadencyje, a właściwie o Stołecznej

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 27 Cze 2006, 16:22:56 CEST

O ile wiem, to programem i kształceniem ma się zająć druhna Janka. I to chyba na Jej barkach spoczywa pozyskanie swoją wizją odpowiednich ludzi.
Pozostaje więc poczekać na Jej plany i zamierzenia w tym zakresie. :)

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ