RE: [Czuwaj] kadencyje,a właściwie o Stołecznej

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 27 Cze 2006, 23:45:00 CEST

Znana jest Twoja niechec do Kowalczyka, ale może sprobuj spojrzec na to z
drugiej strony. Kowalczyk miał JEDNOOSOBOWE pelnomocnictwo do podpisania
takiej umowy. Nigdy nie dostal informacji, ze stracilo waznosc.
Zakladam, ze mowi prawde. Zakladam także, ze po uzyskaniu uzasadnienia od
Naczelniczki wystapi do Sadu Harcerskiego.

Wedlug opinii fachowcow, których ja miałem okazje uslyszec, umowa była
bardzo korzystna dla ZHP.
Wazne jest także to, ze była to umowa przedwstepna nie niosaca skutkow
prawnych - taki "list intencyjny".
Może GK się zdenerwowala, ze nic z tego nie będzie miala i postanowila
doprowadzic do jej uniewaznienia?
Może wazne jest to, ze "stara" GK tuz przed Zjazdem ZHP, bez wiedzy choragwi
zastawila nieruchomosc, która była przedmiotem transakcji, na poczet NOWYCH
dlugow w ZUS-ie, na kwote prawie 2 mln zlotych?
Może wazne jest teraz to, ze GK wstrzymuje korzystna dla choragwi transakcje
dopóki nie zapewni sobie porzadnego kawalku tortu z tej inwestycji?

Dlaczego zakladasz, ze Kowalczyk jest winny? Ja czekam, az dostanie
uzasadnienie udzielenia nagany i powie co ma zamiar zrobic z tym dalej.

TG