=?iso-8859-2?Q?Re:_RE:_=5BCzuwaj=5D_Lista_harchit=F3w_; =29_by=B3o_co_na_h?= ac zyk?

Mariusz Cyrulewski cyrek1 w tlen.pl
Śro, 28 Cze 2006, 09:48:51 CEST

P.S. Jakoś nie przepadałem nigdy za "ona jest pedałem". Chociaż nie wiem
czemu miałaby ona być piosenką nowoczesną... Przez słowo "pedał"? Hmmm. A
"Muchy i komary?" A Fredro? :)

Myślę, że w tej dyskusji warto przypomniec doświadczenia "zgniłych" skautów
z DPSG, na liscie pisała już o tym kiedyś Edka.
Otóż znany zespół Rammstein ma w swoim repertuarze piosenkę skautów
niemieckich "Flinke Haende, flinke Fuesse", zespół popularny a i piosenka
wykorzystywana do promocji DPSG wśród, jak mi się wydaje, młodzieży, także
nie należacej do DPSG.

Może ten przykład kogoś zainspiruje.

cyrek