[Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

Piotr Tabor ptabor w czuwaj.net
Śro, 28 Cze 2006, 10:17:42 CEST

TOGRO.pl napisał(a):
> [...]
Nie mam dowodów...
AD1. Byłem głupii ... nie kserowałem dokumentacji całego obozu przed
oddaniem jej do chorągwii i nie chciałem podpisu na każdej stronie. W
końcu jesteśmy harcerzami...
i mamy dosyć biurwokracji...

Komisję rewizyjną chorągwianą informowałem... ale to co otrzymałem to
informację (od członka Komisji), że komisja się składa w większości z
ludzi "komendanta" i nic nie zdziałam.

Nie mam wystarczająco czasu by pracować z drużyną... a co dopiero
podejmować walkę z systemem.

Najbardziej przeraża mnie informacja,  że do tej pory chorągiew
pracowała nad finansami...
(W związku z tym kontakty w sprawach finansowych z  chorągwią kojarzą mi
się z najgorszym koszmarem... )...
Co będzie jak chorągiew zacznie pracować nad "Programem"...!!!???

Pozdrawiam,
Piotr Tabor