RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 28 Cze 2006, 13:11:38 CEST

Hufiec Otwock jest z zalozenia slabszy niż hufce warszawskie.

> A największą tragedią jest to, że to właśnie te "prawie
> hufce" (a jak wiadomo prawie robi wielka różnicę) decydują na
> zjazdach o przyszłości stołecznej. Drugim tragicznym aspektem
> sprawy jest fakt, że KCH nie dostrzega problemu, a
> przynajmniej nie podejmuje działań wspierających te hufce,
> mówię przede wszystkim o kształceniu...
> Miałem okazję rozmawiać wielokrotnie na ten temat z szefami
> kształcenia Sławkiem Postkiem, czy Olą Filińską (pamiętamy
> ten konkurs przecież)... Moja KH rozmawiała na ten temat z
> KCh i co...? To co zwykle.
>
> Maciek

A o czym rozmawiales ze Slawkiem Postkiem jeśli można wiedziec, bo ta
wlasnie osoba jest jednym z powodow, dla których ksztalcenie w Stolecznej
nie ruszylo się z miejsca w tej kadencji.

TG