RE: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Śro, 28 Cze 2006, 12:35:42 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Wednesday, June 28, 2006 10:15 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się nic"

Tomku... Dystans między hufcami warszawskimi i podwarszawskimi to nie
przepaść. To rów tektoniczny sięgający jądra Ziemi.

To przecież widać gołym okiem.... Hufce, które tworzą ciała przed
wyborami po to, aby przeforsować po raz kolejny tego samego komendanta,
hufce które balansują na granicy istnienia...

Śmiem twierdzić, że wiele z nich jest o wiele gorszych niż przeciętny
hufiec gdzieś w głębokiej Polsce. A przecież wystarczyłyby jakieś
działania wspólne, chorągwiane, aby tę przepaść wyrównać...

===Maciek:
G00rek ma racje w 100% i dziwie się Tomku, że tego nie dostrzegasz. Ja sam
jestem z takiego hufca, o jakim pisze g00rek, a hufiec Otwock jest tylko
chlubnym wyjątkiem. Pisze to z cala odpowiedzialnością, znając realia
naszych hufców i naszej chorągwi.
A największą tragedią jest to, że to właśnie te "prawie hufce" (a jak
wiadomo prawie robi wielka różnicę) decydują na zjazdach o przyszłości
stołecznej. Drugim tragicznym aspektem sprawy jest fakt, że KCH nie
dostrzega problemu, a przynajmniej nie podejmuje działań wspierających te
hufce, mówię przede wszystkim o kształceniu...
Miałem okazję rozmawiać wielokrotnie na ten temat z szefami kształcenia
Sławkiem Postkiem, czy Olą Filińską (pamiętamy ten konkurs przecież)... Moja
KH rozmawiała na ten temat z KCh i co...? To co zwykle.

Maciek