Re: RE: [Czuwaj] praca ze STARĄ ;) kadrą

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 28 Cze 2006, 10:45:09 CEST

  ciach
> To tak na temat pozyskiwania i pracy z dorosłą kadrą w harcerstwie.
> Dodam, że wszelkie wasz prywatne także przemyślenia na ten temat
> bardzo mnie interesują, gdyż pracuję właśnie nad tym zagadnieniem
> w trakcie jednego z długich warsztatów. Zapraszam więc na priv, gdyby ktoś
> chciał pogadać, podsyskutować itd.. Może z tego wyjść coś konstruktywnego.
>
> Pozdrawiam
> Anka

Sam jestem  przykładem takiego  instruktora po   po  15 latach powróciłem do
pracy  ,bo mi dzieci podrosly  a małej miejscowosci, w  ktorej  zamieszkałem
,królowało ZHR  i nie miałem gdzie   "wysłać dzieciaków "
także  że  jestem  zainteresowany takimi rozwiązaniami i dołacam sie do
Czesława

Darek Mołodecki