Re: wybór sądów i komisji rewizyjnych było=Re: [Czuwaj] "Myślę, że nie działo się ni c"

Śro, 28 Cze 2006, 12:22:32 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Werner" <twerner w igf.edu.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 11:27 AM
Subject: Re: wybór sądów i komisji rewizyjnych było=Re: [Czuwaj] "Myślę, że
nie działo się ni c"

> Przy dzisiejszej ordynacji i statucie nie da sie wybrac skladu wladz
> w ten sposob.

Wiem to doskonale.
Ale jeśli nie będzie o tym dyskusji odpowiednio wcześniej
to z pewnością się to nie zmieni.

> Jesli kandyduje np 14 osob na 7 miejsc w KR to wybor w
> czesci jest przypadkowy (w 4 lub 5 glosowaniu).

Na zjeździe chor. krakowskiej
zdecydowano że wybór do sądu
odbędzie się w pierwszej kolejności,
żeby nie brakło harcmistrzów
;-)

> Wielu delegatow nie
> dotrwa do tego momentu takze.
> Z trudem udaje sie osiagnac 50%

To też metoda.
Zostają najbardziej świadomi i zdeterminowani
;-)

Czesław