RE: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 28 Cze 2006, 13:14:22 CEST

Ale powiedzial tez o tym, ze jego podpis niczego nie zalatwial, bo brakowalo
drugiego podpisu.
Dlatego tez ta umowa nie ruszyla z miejsca.
Często tak jest, ze umowe podpisuje się na raty. Raz jedna osoba, z potem
druga. Przynajmniej u mnie w hufca. Dzisiaj podpisze ja, a jutro przyjdzie
skarbnik i podpisze ze szwojej strony.

TG