Re: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Śro, 28 Cze 2006, 13:59:14 CEST

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, June 28, 2006 1:14 PM
Subject: RE: [Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Ale powiedzial tez o tym, ze jego podpis niczego nie zalatwial, bo brakowalo
drugiego podpisu.
Dlatego tez ta umowa nie ruszyla z miejsca.
Często tak jest, ze umowe podpisuje się na raty. Raz jedna osoba, z potem
druga. Przynajmniej u mnie w hufca. Dzisiaj podpisze ja, a jutro przyjdzie
skarbnik i podpisze ze szwojej strony.

TG

To w końcu co ?

- wiedział że nie ma pełnomocnictwa,
a przez to wiedział że umowa jest niewazna

- myślał że ma pełnomocnictwo,
i w umowie TO wpisał,
więc nie było to "cwaniactwo".
tylko "frajerstwo"