[Czuwaj] jeszcze o Stołecznej - w czym problem

Śro, 28 Cze 2006, 14:12:21 CEST

Dnia środa, 28 czerwca 2006 13:59, TOGRO.pl napisał:

> Co Ty piszesz? Nic takiego nie powiedzial. Siedzialem na koncu sali, ale
> uwaznie sluchalem. Powiedzial, ze podpisal ze swojej strony i ze brakowalo
> tam jeszcze drugiego podpisu. Nic nie wspominal, ze uznal, ze ma
> jednoosobowe poelnomocnictwo.

No widzisz ja też słuchałem uważnie. Zaczął swoją wypowiedź od
stwierdzenia: "Co ja mogę poradzić na to, że druga osoba już nie jest w
ZHP?". Potem wspomniał, że przed wprowadzeniem podwójnej reprezentacji miał
jednoosobowe pełnomocnictwo. Ja z tego rozumiem, że:

1. Zdawał sobie sprawę, że obecne pełnomocnictwo jest nieważne.

2. Uznał, że w obliczu niemożności dotarcia do osoby współreprezentujacej MA
PRAWO podpisać sam.

Chyba, że sytuacja miała wyglądać następująco:

1. Komendant podpisuje sam.
2. Występuje o nowe pełnomocnictwo dla siebie i obecnego skarbnika.
3. Podpisuje skarbnik.

Do takiego planu niestety nie pasuje mi wzmianka o "cwaniactwie", bo co to
niby takiego? Mógł powiedzieć o tym drugiej stronie.

Także wybacz, ale wyjaśnienia druha komendanta moim zdaniem nie trzymają się
kupy zupełnie.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"